I wish I could see this world again through those eyes

Detta blir det första (eller egentligen andra men men) inlägget för i år. Hoppas erat år började bra i vilket fall som helst. Mitt började väl ganska bra, även om mina planer blev inställda. Så jag tillbringade nyår med familjen, men det var mysigt det med. 
 
Igår var jag ute och fotade lite i det fina vädret och tog även lite självporträtt, haha dom blev inte så värst bra men det duger väl. Idag ska jag nog bara ta det lungt åka och träna sen tror jag. Nu ska jag i allafall gå och fixa mig och mysa lite med vovven framför någon serie eller film. Puss&Kram!
 
 
 
 
haha dom blev inte bra alls ju! 

Kommentarer:

1 ♫♪ sandra:

skriven

tack desamma :)

2 ebba:

skriven

vilka härliga bilder!
svar: men åh tack så jättemycket, vad glad jag blir :D
kramisar <3

3 MADDISENJ.SE:

skriven

Härliga bilder ju! God fortsättning :)

4 Malin Lindgren:

skriven

Vilka härliga vinterbilder. Vart i Värmland bor du? Har nämligen en pojkvän som bor i Värmland faktiskt! :)

Gott nytt år ♥

5 Julia Svensson:

skriven

sv: Åh tack så jätte mycket vad glad jag blir! Åh detsamma fina du ♥ Gott nytt år! Kram

6 Josephine - Living in London:

skriven

Härliga bilder!:D

7 Malin Lindgren:

skriven

Svar: Jaha, nära Kil? :)
Åh tack så mycket, kul att du tyckte det var bra! Kram ♥

Kommentera här: