Get to know me

 
10 saker jag tycker om:   

Skratta

Fota

Shoppa 

Mysa

Sommar

Mina goa vänner

Latte & cappuccino

Jordgubbar

Havet

Fika

 

9 saker jag tycker mindre om:

Lögner

Falska vänner

Prov

Sjukdomar

Skolan

Bråk

Dagar då allt känns fel

Otrohet

Dåligt väder

 

8 saker jag vill göra i framtiden:

RESA!!!

Skaffa ett yrke jag älskar och tjänar bra på.. haha

Flytta till Stockholm, Usa eller England

Njuta av livet

Ta massa kort

Skaffa barn

Hitta den "rätta"

Ha ett drömbröllop

 

 

 7 bloggar jag läser:

Hannalicious

Andrea Hedenstedt

Pdotter

Kenza

Alice Hedenstedt

Amandalicious

Ebba Lillieström

 

6 ord som beskriver mig:

Glad

Pålitlig

Omtänksam

Ärlig

Trött

Envis..

 

5 platser jag tycker om att vara på:

Vid havet

I min älskade säng!

Hemma i myskläder

Stockholm

Ystad

 

4 saker jag är rädd för:

Spindlar (småkryp over all)

Att dö

Att lita på någon

Sjukhus

 

3 saker jag ser fram emot:

Gå ur nian

Sommarlovet

Ystad till sommaren

 

2 bra filmer:

Just go with it

Ego

 

Kommentera här: