Kommentarer:

1 Linnea:

skriven

Jag har nike air forcen men kommer skaffa mig adidasen under våren! :) Svårt val, håller med dig! :)
Kram!

2 Sofie♥:

skriven

Så svårt val när båda är så jäkla fina! Sen beror det ju också på om du tar höga eller låga adidas, för enligt mig är dom högre adidasen som är på den undre bilden finare;)

3 ebba:

skriven

air force!
svar: åh tack så mycket :) självklart kan jag göra det! jag ska få en ny sänggavel väldigt snart så tänkte vänta tills jag fått den så kommer bilder eller en video på mitt rum efter det :)
kramis

4 MALIN:

skriven

Måste faktiskt säga Air Force! Det är dom bästa skorna som finns :)

5 Inez:

skriven

Tycker båda är så sjukt snygga men kanske höga adidas! :)

6 Celine:

skriven

Jag tycker nike är snyggast :)

7 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

skriven

Nike tycker jag! :)

8 milina.blogg.se:

skriven

nike utan tvekan!

9 Sara Navjord:

skriven

Nike tycker jag!

10 malin:

skriven

Haha svårt val när bägge är assnygga

11 Life of Johanna:

skriven

nr 1 :)

12 Boel:

skriven

Air force!

Sv: Tack!

13 Jovi:

skriven

Nike :)

14 Liborius:

skriven

adidas!

15 Nathalie Tegelstam:

skriven

åh jag ska verkligen köpa Adidas, såå snygga! :) kram

16 Alice:

skriven

Svårt val! man jag säger nog air force!

17 Klara Andersson:

skriven

nike air force! :) har dom själv såå snygga och sköna!

18 Sara:

skriven

Jag älskar adidas så jag säger det :)

19 Sara:

skriven

Skulle valt dom med svarta streck, SÅ mycket snyggare :)

20 Jessica:

skriven

Gillar adidas mest! :) Men båda är grymt snygga

21 Amanda:

skriven

Adidas om du frågar mig! Är inne på mitt 3-4 par nu av den svarta superstar, helt klart min favosko :)

22 Clara:

skriven

Så snygga bägge två!
Såg att du valt de helvita! De blir nog jättebra!

Kommentera här: