Planer inför dagen

 
 
 
Idag ska jag starta det nya året på riktigt. Jag ska nämnligen fixa massor för att få en förändring så att det verkligen känns som en ny start eftersom jag vill verkligen få en ny start och nya chanser osv. Så nu säger jag att det nya året börjar för mig. Idag är det 362 dagar kvar till nästa år. Detta ska bli mitt år och jag ska ta dagarna och de nya utmaningarna som det kommer och göra det bästa av dom. Så idag ska jag:
 
Rensa rummet, packa ner det sista innan mamma och jag flyttar, bara ha det mest nödvändiga framme (som smink, hygien, kläder och så vidare). Sen ska jag göra mig av med det som påminner om dåliga minnen och så jag kan fokusera på det nya positiva.
 
Göra en ny spellista. Med låtar som peppar och får mig på bra humör. Både gamla och nya låtar som påminner om glada minnen. 
 
Rensa i garderoben. Så jag får plats med årets nya trender. Måste verkligen organisera garderoben bättre, så att det inte blir en röra varje gång jag ska välja en outfit, haha.
 
Ha en spadag! När jag är klar med det ovanstående ska jag sätta på en ansiktsmask, kanske hoppa ner i badkaret eller ta en dusch, raka benen och hoppa ner i en nybäddad säng (en fantastisk känsla) och kolla på en film. Sen ska jag fixa naglarna (måste tipsa om två nagelprodukter som gör underverk för naglarna också). Och sen ska jag bara mysa och blogga resten av dagen!
 
Hoppas ni får en riktigt bra dag tills vi hörs igen! P&K
 

Kommentarer:

1 Cajsa:

skriven

Awesome! Nu blir jag inspirerad :D

2 Celine:

skriven

Åh önskar att jag tog mig tid att göra sånt!

Kommentera här: