Vad vill ni läsa om?

 
 
Jag har som mål att under 2015 börja blogga mer och satsa mer på min blogg, eftersom det är ju något jag verkligen älskar att göra! Så därför är jag riktigt nyfiken på att höra från ER vad ni gillar att läsa om och vad ni vill se mer om i min blogg! Saknas något eller är det något ni vill läsa mer om? Är det något speciellt ni vill veta om mig, se mer mode eller andra önskeinläg? Jag vill ju blogga om saker ni gillar att läsa om också, dessutom är det bra att veta om jag har bloggtroka att ni vill läsa om en sak. Därför skulle jag bli såå glad om ni skulle kunna ta en liten minut och svara i kommentarerna! Tack på förhand! P&K
 
 

Kommentarer:

1 Paulina:

skriven

Mera bilder som du tagit!:D

2 Moa Persson:

skriven

bilder på dig, din vardag, outfits, tips och sådant :D

3 Emelie:

skriven

Mode är alltid kul, men i allmänhet tycker jag ju alltid att man som bloggare ska köra sitt eget race för det går oftast hem :)

4 Jovi:

skriven

Skriv om åsikter du har om olika saker, kan vara vad som helst och mode är alltid kul att läsa om och bilder om det. Typ inspirationsbilder och egna tips på hur man kan matcha olika klädesplagg :)

Kommentera här: