Vart är motivationen och life update

 
Asså jag har verkligen ingen motivation till någonting vissa dagar och vissa har jag hur mycket som helst. Och så är det med allt, skolan, träningen, bloggen, livet asså verkligen allt. En till orsak till att jag inte bloggar så mycket just nu är också för att mammi och jag håller på och flyttar. Ska bli så kul att få inreda ett nytt rum eftersom jag inte har kunnat gjort det så mycket i rummet här hemma då min säng är "inbyggd" i väggen. Kan visa bild imorgon. Och så kommr jag sakna min walk in closet som bara den..
 
Planer inför morgondagen då? Skola som vanligt.. Efter det ska jag och Mois åka till styrkan och sen ska jag nog börja flytta fler saker och så. På torsdag sover jag första natten i det nya huset. Men tror jag ska försöka sova nu men P&K!
 

Kommentarer:

1 Jenny Karlsson:

skriven

sv: Tack så mycket, vad kul att du tyckte om den! Finns en pictorial på bloggen nu på hur jag gjorde den om du vill se steg för steg :)

Kommentera här: