Lista över mitt 2014

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Inte vad jag kommer på just nu
 
Höll du några av dina nyårslöften?
Kommer inte ihåg om jag hade några så troligen inte, haha
 
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, vilket är tur.
 
Dog någon som stod dig nära?
Nej.
 
Vilka länder besökte du?
Var inte utomlands i år utan åkte runt i Sverige.
 
Bild från när vi åkte runt på havet vid Grebbestad osv. 
 
 Är det något du saknar år 2014 som du vill ha 2015?
Jag vet inte, kille kanske, haha eller en riktig vän.
 
Vilket/Vilka datum från 2014 kommer du alltid minnas?
Ingen aning.
 
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte allvarligt.
 
Bästa köpet/köpen?
Min mobil, dator och mitt och mammas nya hus kanske.
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Mat och inredning (till det nya huset), tror jag.
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja
 
Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2014?
Slå mig hårt i ansiktet, Dirty Harry och en tung refräng, She looks so perfect, Maps, Rude, Summer och Younger.
 
Vad önskar du att du har gjort mer?
Varit mer spontan, gått min egen väg tidigare, sattsat mer på skolan osv.
 
Vad gjorde du på din födelsedag?
Inget speciellt, tyvärr
 
Hur skulle du beskriva din stil i år?
Jeanstjej men gått från olika stilar på överdelarna.
 
 
De bästa nya männsikorna du träffade?
De tjejer jag umgås med nu, kände dom lite sen förut men.
 
Planer för 2015?
Leva livet, sattsa mer på skolan, vara spontan, ta bättre hand om mig själv (börja träna mer, göra det jag själv vill), flytta, fota och kanske åka utomlands eller nått.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: