Update

(Förlåt för dålig bildkvalite, men det är mobilbilder så hoppas det går bra i allafall.)
 
Hej på er! Förlåt för dålig uppdatering. Under måndagen var jag med Hansy (förlåt hanna) vi hade jättemysigt och gjorde pannkakor och kollade på film mesta dels. Senare på kvällen åkte vi ner till Styrkan (gymmet) där hennes pappa hämtade henne och då åkte jag och hämtade Moa och så åkte vi tillbaka till gymmet och tränade.
 
Vilket var skönt. Okej nej, just då när jag tränade var det inte skönt men känslan när man är klar är skön. Efter vi hade tränat åkte vi och köpte vindruvor, pinnar och något att dricka till. Sen åkte vi hem till henne och åt och kollade på film. Sen åkte jag hem, då var det ganska sent så jag la mig typ direkt.
 
Idag har jag bara tagit det lugnt och så var jag ner och tränade igen. Men nu ska det bli bättre uppdatering.
 
P&K

Kommentera här: